Wat doen we > Print Media > Goodlife Dermatology (Borne)

Print Media

Hoe breng je tekst, foto’s en illustraties samen tot een eenheid die staat als een huis? Bij vormgeving van printmedia draait het om de juiste keuzes in de ontelbare mogelijkheden. In kleur, vorm, typografie en beeldkeuze. De ene keer is eenvoud gewenst. Een andere productie heeft juist een extra zetje nodig.

Het maken van de juiste keuzes uit alle mogelijkheden brengt vormgeving tot de kern: de boodschap overbrengen. Of het nu gaat om advertenties, flyers, brochures, nieuwsbrieven en ander drukwerk.

Wie: Goodlife Dermatology
Vraag: Bedrijf in dermo esthetica wilde een aantal mailings voor de lancering van het IBSA Hydrolift® ACTION productportfolio op de Nederlandse markt.
Resultaat: Cassant stond aan de wieg van het ' Natuurlijk Mooier' concept. CreaBosch draagde zorg voor de creatieve vertaalslag. We ontwikkelden 2 mailings waarbij in mailing 1 de focus lag om de doelgroep te triggeren en in mailing 2 de doelgroep te overtuigen van de kracht van het productportfolio. Stijlelementen als de vlinder en de gekleurde appels werden ook ingezet tijdens de officiële productlaunch
In opdracht van Bureau Cassant